Direktlänk till inlägg 29 oktober 2015

Me and my beanie.

Av Camilla - 29 oktober 2015 18:42





You find this pattern here: Me and my beanie Welcome to my new blog.

 
 
Ingen bild

Trude

1 november 2015 22:38

What type of yarn did you use for your beanie ? Loved the pattern :-D

Camilla

1 november 2015 23:21

Thank you dear, i Have use Mira from Järbo garn It's merinowool. http://www.jarbo.se/artikel/mira/

 
Sara

Sara

2 november 2015 10:46

Åh! Så otroligt roligt med bloggar där man får inspiration! Riktigt kul.

Att gå från 57 kg upp till 117kg och sedan ner till 59kg för att nu ligga på 107 kg har inte varit någon rolig eller lätt resa. 2016 kommer bli hälsans år för mig och jag behöver verkligen motivation och tips. Om du vet om någon "hälsoblogg" du tycker väldigt mycket om hälsa på hos mig och tipsa!
http://hajnal.se

http://hajnal.se

Camilla

2 november 2015 18:23

Hej Sara,
Kul att du har hittat hit och kanske kan få lite inspiration från mig.

Ingen lätt resa du har gjort..hoppas att du finner kraft och motivation att nå ditt mål.
Många kramar till dig!

 
nardeen

nardeen

4 november 2015 18:09

very nice post i liked beanie

http://https://www.chinabusiness99.com

Camilla

4 november 2015 19:46

Thank you so much! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 30 oktober 2016 13:20


  I am moving to new blog site... You are Welcome to visit me on crochetmillan.com   All my pattern will be publish on my new blog.This blog will soon be closed..Jag flyttar till en ny blogg sida, du är välkommen att besöka min nya sida: croc...

Av Camilla - 6 december 2015 17:23


   You can  find this pattern here: Great tit-Talgoxe  Welcome to my new blog.     ...

Av Camilla - 26 november 2015 19:10


You can find this pattern here: Bullfinch Welcome to my new blog.   ...

Av Camilla - 15 november 2015 21:00


  You find this pattern here: Julia square Welcome to my new blog. ...

Av Camilla - 15 september 2015 10:37

Utav stjärnor och fyrkanter sätter du ihop din egna unika duk.. löpare, hitta dina favorit färger. Eller varför inte bli av med lite restgarner och bland färgerna hej vilt! Till min löpare har jag använt järbo 8/4 med virknål 2,5. Hoppas att detta mö...


Hello,my name is Camilla and I live in Vårgårda a small town in sweden.
Crocheting and design pattern is my big passion.
If you want to contact me send a mail to: virkmillan@live.se

Kategorier

Instagram

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards